Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizgiysiü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca hareket ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı tutulmak midein en yaygın kullanılan sayısal pazarlama kanallarının tafsilatlı meşruhatını adida bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en skolastik ve en hayır bilindik sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli jüpiter yolculuğu dokunma noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak midein sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni düzenırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter kellearı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine angajmanlar ve yol özetler ya da iş özetleri üzerine bili mideerebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek namına açılmasını ve okunmasını yağdırmak midein ölçü arz etmek kritik ögönen taşır. Kişiye özel mideerik ve dikkat çekici teklifler iştirakı çoğaltmak dair çok hizmete yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve dikkat çekici olmalıdır. Bununla yan yana çok sayıda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir denge monte etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en dermanlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Cümbüş ve muayene midein video izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem bile B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını video sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama bellik başkalıkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C mideerik pazarlama stratejilerinin senelerdir çene taşı konumunda. Videoteyp üleşmek, hapishaneğinizi daha bir tomar insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü yön sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal medya kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya isteklendirme edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği dikkat çekici şekilde arz etmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, belirli bir hedef kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden bandajlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize mecburdır. Feysbuk hala dünyanın en makro toplumsal medya platformudur. Twitter B2B almaçları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın ahiz döngüsünün erken aşamalarında B2B almaçları ile bandajlantı monte etmek midein harika bir makam. Her toplumsal medya platformu farklı mideerik türlerine iye olsa da bütünü berenarı video/tasvir odaklıdır. Bu nedenle mideerik oluştururken bunları toplumsal medya üzerinden elbette pay etmek istediğinizi her ahit hane önünde bulundurun ve buna nazaran düzenleme konstrüksiyonn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği midein, pazarlamacılar var olan her platformdan en hayır şekilde faydalanmak midein sayısal pazarlama taktiklerini geceli gündüzlü uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha bir tomar canlı kullanıcıya iye. Kesik mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde kesik ileti, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Yalnız toplumsal medyada olduğu gibi mesajlar kesik ve öz olursa etkili hale gelir. Pazarlama ekipleri, tek dimdik mideaziz kesik ileti hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif mideerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar dikkat çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, hapishaneğiniz hedef kitlenizin yalnızç ve dikkat düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme midein ölçü sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bili görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, haber bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal kol kartları gibi mideerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün mideeriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylece, taharri sonuçlarında daha mualla sıralarda ve daha pıtrak görülür, hapishaneğinize seyrüsefer peşışı esenlanır. İyi SEO skorları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna mecburdır. Web hapishaneğinizde hayır boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha bir tomar sözcükten oluşan ifadeler) istismar etmek SEO’nuzu daha hayır hale getirir, seyrüsefer ve devirtürme dair daha mualla skorlar esenlar. Yüce itibarlı üçüncü yön sayfalardan uzvi angajmanlar yolmak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir öbür yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir angajmanya gelen her tıklama midein ödeme konstrüksiyonlır. Kontrol motorları ve çoğu toplumsal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin mideerik rahatışlarında hayaletlenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), makro hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Sınırlı anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve bandajlantı göstermesi midein taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, çoğu kez potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk dokunma noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çdüzenışmasıyla tanıtabilir. Ayrıca web sitenizi taharri motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme nicelikını (daha bir tomar tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.

dijital pazarlama